19 maj 2008

Skapar dag

Idag har det verkligen varit en sån dag. Jag har inte gjort alls det jag skulle, utan bara sytt och haft det gott. Jag har provat på att sy hättor, det var något nytt. Både i trikå och stadigare tyg.
Men vad lätt det var och vilket bra reslutat det blev!
Jätte skoj!!
Jag måste fota och lägga upp lite bilder. Men inte idag, för nu är jag trött.
Jag ska ut och leta lite roliga tygbitar på stan i veckan och fortsätta med hätt tillverkningen.

I dag har jag även skaffat mig en gästbok som jag vill att ni skriver i, ni som hittar hit. Jag vet ju inte att det är någon som läser annars. Hoppas ju på det ju.

Nu ska jag sova gott hela natten.

1 kommentar:

  1. Hej
    Vilken trevlig blogg,kul ide med sytips.
    Vi har sytt en sommarjacka till Frida och den blev riktigt bra.
    Hon blev helnöjd.
    Hur ser hättorna ut som du sytt, lägg ut bilder.
    Har du använt några skånetyger ännu?
    Kram Nina & Mamma

    SvaraRadera