27 juli 2008

Kusinbyxor



Nu har kusinerna fått varsina byxor av oss. Jag hoppas de blev nöjda.
Tyget är ett jättemysigt velourtyg som är supertunt ( för att vara velour). Jag sydde även ett par till storasyster och jag tror hon blev riktigt nöjd.
Annars har symaskinen varit ganska tyst sen lillebror kom till världen. Det är ju oftast på kvällen som jag sitter och syr, både för att det är så varmt på dagen men också för att det är lugnast så, när barnen sover.
Nu har det ju varit så att de barn som tidigare funnits i familjen har legat och sovit på kvällarna, och nu har det kommit en liten palt som ställt det på ända. Lillebror vaknar när de andra somnat och håller låda hela kvällen tills vi tillsammans stupar i säng på förnatten.
Så mycket tid att sitta vid symaskinen blir det med andra ord inte, men det blir väl bättre.
Tills dess får ni ha lite tålamod även med denna blogg, eftersom det blir lite sporadiskt med uppdateringarna.
Men jag gör mitt bästa...misströsta ej!

1 kommentar:

  1. JA, tyget ser verkligen urmysigt ut! Inte utan att man blir lite avis....

    SvaraRadera