6 januari 2009

den sista bilden...

..med kameran jag så flitigt använt för att fota min alster.

Jag har fått en NY...
*hoppar lite på stolen av förtjusning*

Så mina kära bloggläsare, får jag lov att presentera min 30 år present ( fick den lite i förskott, fyller ju egentligen i morgon).

CANON EOS 1000D



Jag blev så glad att det går inte att beskriva i ord. Jag har länge önskat mig en systemkamera så nu kan jag utveckla mitt fotointresse. Så roligt!!!
Så nu kan jag inte skylla på att det är bildkvalitén som är kass på min blogg.

Nu ska här fotas, och fortsättas firas... än vet jag inte vad som kommer hända, bara att det kommer hända nåt, idag kl 16. iiii!!

På återseende!!




8 kommentarer:

  1. Grattis, både för tidigt på födelsedagen och grattis till en fin present! Håller tummarna för att du får något kul nu i eftermiddag då, det är ju bara någon dryg timma kvar!

    SvaraRadera
  2. Grattis! Den presenten kommer du säkert få mycket roligt med. Själv fick jag en EOS450E när jag fyllde år i höstas och det är bara så roligt att ta kort nu :-D

    SvaraRadera
  3. Grattis på födelsedagen!
    Jag brukar fota med makens Nikon, men tyvärr räcker det inte med en bra kamera om man inte är en intresserad fotograf...Det blir säkert bättre för dig!

    SvaraRadera
  4. Tack så mycket alla!
    Jag hade turen att få en timmes helkroppsmassage i present. Helt otroligt skönt men också en igångtriggare av en förkylning som legat på lur hela julhelgen. Så i morse vaknade jag med 39 graders feber. Inte fullt lika roligt. Men jag kurerar mig väl snart och överraskningsfest hade de ju för mig i måndags så jag missade inget sånt som tur var.

    SvaraRadera
  5. Grattis i förskott din lyckoost!

    SvaraRadera
  6. Åh, fin kamera! Grattis på födelsedagen!

    SvaraRadera
  7. Hej! Det var min son som fick den grön-vit-randiga tröjan av Karin. Den var verkligen supermysig. Gå in på min blogg så får du se vad fin den blev på Odin. /Malin

    SvaraRadera