6 april 2009

Titta in hos Rino, vårtävling!!


Jag är med i en tävling.
I brist på annat att blogga om. Här har nämligen öroninflammationer hos båda de minsta smågrynen gjort att det inte blivit så mycket ork och tid över till sömnaden.
Istället samlar jag inspiration, försöker njuta lite av solen från balkongen och försöker skrapa ihop lite ork under dagarna (för att orka med nätterna som blir rätt intensiva).
Förhoppningsvis kommer det bli bättre snart och då kan jag få undan lite som lätt samla sig på hög när vardagen stannar upp lite.

Så länge får ni hålla till godo med denna fina tävling hos Rino. Gå gärna in och titta på hennes fina sida och alla fina kläder hon syr (fast ni behöver inte vara med i tävlingen *fniss*).

Klicka på bilden så kommer ni dit.

1 kommentar:

  1. Uch vad jobbigt med öroninflammation. Min lilla brorsdotter hade det typ hela tiden under sina första år. Jag hade hand om henne ganska mycket, jag beundrar verkligen föräldrar som har hand om sjuka barn flera dagar i rad. Jag hade henne bara en natt eller två... Man tycker ju så synd om dom när de har ont.

    Hoppas de blir friska snart. Kram/Veronica

    SvaraRadera