25 augusti 2009

1:a klasskluddare



Min "lilla" dotter har blivit så stor och börjat skolan på riktigt.
Dagen till ära,
som ju egentligen var för en vecka sen,
hade hon nya byxor.

Jag blev inspirerad av de små jeansen jag sydde nyss och klippte och klistrade lite extra. Dekorsömmar, inte fusk, på benen blir en snygg detalj och så fick den fina maskinen,
som jag lånar av min goda vän,
jobba lite extra med att skriva ägarinnans namn på fickan.




Jag tror vi blev nöjda båda två.
Bilderna är dock lite småkass, ber om ursäkt för det.

Så här nöjd var hon innan vi travade ner tillsammans till skolan.



Jag minns själv känslan av att börja första klass, det är stort!!


5 kommentarer:

  1. Söt och stolt tjej i snygga brallor! Blev riktigt sugen att göra ett par liknande.

    SvaraRadera
  2. En sån sötnos, med urläckra jeans!!!

    SvaraRadera
  3. Skitfina! Hon blir snyggast i klassen direkt.

    SvaraRadera
  4. Så søt skolejente i tøffe jeans =)

    SvaraRadera