31 maj 2010

Vårbråttom


Just nu är tiden lite knapp, så jag hinner inte riktigt med att blogga så mycket som jag egentligen skulle vilja.
Dels håller jag på att fylla upp lagret med sommarkläder och dels syr jag inför en fototagning som kommer äga rum i veckan inne i Falun. Butiken Did U...? ska nämligen fota kläder från butiken och de ville gärna ekipera de yngsta av fotomodellerna i Lilla Gryn kläder. Jätteroligt och spännande!



Pösshortsen, som får bli dagens bild, har lite olika längd på benen. Förra året var det kort-kort som gällde, så jag måste ju förnya mig lite. Alla är i ålder 1-2 år.

9 kommentarer:

  1. Snygga byxor! Får vi se bilder från fotograferingen?

    SvaraRadera
  2. Söta byxor! Du är visst poppis nu, hörde av svärmor att du var med i Pralin, det är förståeligt så fina kläder som du syr!

    SvaraRadera
  3. Så spennende da!

    Kule shorts:)

    SvaraRadera
  4. Carro: Jag vet inte när och var det kommer publiceras, men det kommer jag givetvis återkomma med.
    Sandra: Ja, visst var jag med i Pralin. Det var roligt och jag har fått en heldel kommentarer som nog kan ge ringar på vattnet.

    SvaraRadera
  5. Fina kortbrallor. De gröna är ju bara för läckra!!

    SvaraRadera
  6. Så utrolig flotte bukser.

    Hilsen Petunika Silje og Vibecke

    SvaraRadera
  7. Åh vad läckra!!!

    SvaraRadera
  8. Kul att det går bra för dig och shortsen är väldigt fina.

    SvaraRadera
  9. gud så snygga! de gröna gillar jag mest!

    SvaraRadera