26 november 2010

LILLAGRYN.SE

Idag är en stor dag. Idag öppnar LILLAGRYN.se. Från och med idag kommer jag fortsätta blogga där och inte här. Jag hoppas ju att så många som möjligt av er som följer mig ska hänga med i flytten. På den nya hemsidan kommer det  finnas en knapp i den högra kanten där du kan trycka för fortsatt uppdatering av vad som händer på bloggen.
Jag har fått hjälp av världens bästa grafiker och formgivare, Annika Ståhlgren, som  hjälp mig ordna med en jättefin logga och en kanonfin hemsida. Ugglan som ni skymtat tidigare på plagg är hennes jobb och hela den fina hemsidan såklart.
Hennes hemsida hittar ni här, www. astaform.se

Lilla Gryn finns även på facebook nu, här TRYCK! Bli vän så missar du inte nåt som händer.

Webbutik finns det också på nya hemsidan, så för er som inte syr själva eller som helt enkelt vill ge bort nåt annat i julklapp. Passa på, denna vecka är det fraktfritt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar