28 juli 2009

En liten nyhet!



Här hemma är det nästan ingen aktivitet alls i syhörnan.
När jag inte jobbar använder resten av tiden till att vara lite somrig med min lilla familj.

Vi har hunnit med en liten tripp neråt i Sverige då vi bl.a tittade förbi hos John på Jofotex.
Väldigt roligt att se hur det ser ut innanför väggarna på detta "tygmecka" och att få träffa en så entusiasmerande person som John är inte var dag. Jag kan verkligen rekomendera ett besök för er som inte hunnit med det än.
Tråkigt nog hade jag inte hunnit spara ihop så mycket att jag kunde handla lite mer, men lite fick jag med mig hem. Förmodar att det kommer visa sig här på bloggen framöver.

Jag har inte legat på latsidan helt faktiskt utan har faktiskt fått ännu en återförsäljare åt Lilla Gryn,

Bobergs Dojs och Tojs
.

Butiken finns i Svärdsjö utanför Falun och är helt klart värd ett besök om du är i trakterna. Jag har för tillfället ett gäng hattar som går att köpa där, förhoppningsvis kan det utökas framåt hösten.

Nu hoppas jag på att få igång lite mer aktivitet här på bloggen, men jag kan inte utlova något. Nu har jag en del att ta igen i bloggvärlden misstänker jag ( alla har inte legat på latsidan som jag ), så vi ses!!

På återseende!



2 kommentarer:

  1. Vad kul med en återförsäljare till! Grattis! Jag tycker man får lov att ta det lite lugnt med skapandet emellanåt :-)

    SvaraRadera