17 maj 2008

Platt som en pannkaka

Men vad trist det kan bli ibland.
Jag var så sugen på att sy, för igår kväll blev det en del surfande kring just syinpirationslänkar. Jag ska lägga upp lite av de jag var in på så ska ni få se att det inte är så lätt att slita sig även fast klockan tickar iväg...
Hursom helst hittade jag en så fin sida, med en så fin tunika i ett enda stycke. Hel enkelt att sy tänkte jag...
Jag var duktig och dokumenterade allt också.. men fy så illa den satt. Jag tror att den får ligga på lagring tills det finns ett annat användningsområde för den. Blää!! Jag gav upp sömnaden för idag. Det skulle vara om jag får för mig att surfa lite vidare ikväll också som kanske lusten kommer tillbaks.
Nu så, jag har ju lite bilder jag skulle kunna lägga upp. Jag har hunnit sy lite sen sist. Jag återkommer med det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar