12 december 2008

trött mamma, trött pappa och trötta barn

Det är så det ser ut hemma hos oss just nu.
Vi har varit hemma i över en vecka nu och bara varit inne, nästan.

Alla mina små gryn har varit sjuka och då den minsta blir hostig och snuvig blir det dessutom inte mycket sömn på nätterna, varken för honom eller hans mamma.
Så vi är lite trötta.

Snuvan och febern har som tur är lämnat mig ifred,
men det är väl en tidsfråga.

Bloggandet och framförallt sömnaden är inte så högt priotiterat, men det ska det bli igen.
Jag har lite som jag behöver få klart till innan jul, även fast hon som beställt inte propsade på det, så kan jag känna att det ändå kan vara bra att få det klart.
Jag får visa bilder sen.
Nu funderar jag på om jag ska passa på att ta en minitupplur tillsammans med mitt minsta lilla gryn.

Vi hörs snart igen hoppas jag...

1 kommentar:

  1. Blä, precis så har vi det nu. Jobbigt med hostiga barn som väcker en hela tiden. Och att vara inne är ju segt som bara den.

    SvaraRadera