2 januari 2009

Lite randigt på årets första dag

Jag fick en akutbeställning från en god vän. Jag hade som tur var lite tyg hemma som vi kom överens om skulle kunna passa. Jag är verkligen förtjust i mönstret som är samma som denna tröja och även pyamasjackan jag bloggade om häromsistens.
Modellen är lite smalare med armar och liv aningen längre än jag kan uppleva att småtröjor annars kan vara.
Jag är hursomhelst nöjd med resultatet och hoppas den kommer användas.
Nu är det ju ett nytt år och jag har lite tankar om kommande projekt.
Jag återkommer om det.
Nu ska vi ut och åka skridskor hela familjen så jag hinner inte skriva mer nu.
På återseende.


2 kommentarer:

  1. Hej! Tycker du gör fina grejer, så när jag fick en utmärkelse o därmed chansen att länka 7 bloggar så ville jag ta med din blogg. Hoppas det var ok?

    SvaraRadera
  2. så fiin!
    gillar verkligen din "lapp" oxå;)

    hej hopp!

    SvaraRadera