23 juni 2010

Datakrasch!!


Min dator med bl.a. mitt bildredigeringsprogram på har kraschat, igen!!!
Den gav upp för typ två år sen också. Då försvann allt. På något vis lyckades den formatera hela hårdisken.
Men förhoppningsvis går det inte så illa denna gång. Jag har nämligen fått ett tips!
Så nu måste jag hitta skivan med opertaivsystemet på, eller så förblir det loopande som det är idag. Problemet är att i flytten i höstas har jag lyckats förflytta bort typ 50% av allt viktigt känns det som. Att hitta en liten skiva i alla lådor med blandat känns lite hopplöst. Men det kanske går.
Hur som kan jag alltså inte redigera bilder vilket känns lite trist. Jag får väl helt enkelt fota snyggt från början ;-).
Jag lovar att det finns att fota för här står inte en maskin still. Som tur är har jag en liten dator som uppdaterar mig med det viktigaste. Men det är lite svår bloggat just nu.
Men jag kommer igen, ni får ha lite tålamod. Nu måste jag dyka in i garderoberna och ner djupt i lådorna.
På återseende!

3 kommentarer:

  1. Usch för datakrångel! men vilken tur att inte symaskinen försvann i flytten!

    SvaraRadera
  2. Ja, det var ju tur ;-)
    Men tänkt vad mycket grejer man har och tänkt vad lätt saker försvinner.

    SvaraRadera
  3. Nej, vad trist!! Hoppas att du kommer på banan snart igen. Glad midsommar!!

    SvaraRadera