22 januari 2009

Vill du byta tyg med mig?

Jag ropade in lite fina trikåer på tradera av Tradera-Eva, eller vad hon nu kallas. Detta var i våras och dessa två bitar har mest blivit liggandes.
Jag kan inte riktigt komma på vad jag ska använda dem till.
Trikån är ganska tjock och jättefin kvalité. Men jag kommer inte överens med färgerna tror jag det är.
Men det är det kanske någon annan som gör. Så vill du byta med mig?

Båda tygerna är rundsydda och ligger på 80 cm enkel bredd. Det lilaorangröda är inte klippt i alls och är dryga 1m långt. Det andra är också drygt 1 m långt med klippt från ena sidan lite sluttande uppåt. Det smalaste stället är 30 cm.

Jag skulle gärna göra ett byte med någon annan trikå av något slag, men även velour, manchester, eller fleece är intressant.
Lämna en kommentar eller skicka ett mail till mig.

2 kommentarer:

  1. hej!

    Jag blev lite sugen på det lila/orangeröda..jag har flecce i rött eller lila, jag har orange velour från mjuka tyger, en del jogging tyger..

    Hör av dig så kan jag fota och skicka bilder!

    Kram Linda

    kyrkeslat@telia.com

    SvaraRadera
  2. Hej! Jag är en annan sybloggare som nyss hittat till din sida, är före detta falubo. Jag skulle vilja ge dig en award, du kan hämta den om du vill på min sida.

    SvaraRadera