5 februari 2009

Lite annat i livet

Ibland plockar det till annat här i livet än just att få tid till att sy. Jag har haft en del som har gjort att mina syprojekt blivit liggandes lite gran, men det kommer bli bättring snart det lovar jag.

Här i Dalarna slog ju vintern till med kraft och eftersom jag och mina närmaste familjemedlemmar tycker det är skoj att åka långfärdsskridskor så har det blivit en del av den varan på sista tiden.
Vi har det så förnämligt nämligen att det finns ganska många is-entusiaster i stan som ser till att det finns banor uppmärkta och plogande runt om stora delar av sjön.
Vi utnyttjar detta så mycket vi bara kan, så att sitta inne och sy då, går liksom bort.

Dagen då detta kort togs var ganska molnig och lite lätt snöig, men ni kan ju få en liten hint om hur det kan se ut när det är soligt och fint väder, kanonfint kan jag lova!



Sen har jag hjälpt en god vän till mig med att starta upp en blogg, då hon snart kommer få en valpkull med små Lagotto Romagnolo valpar ( ni anar inte vad gulligt...). Ni får gärna gå in och kolla in hur det går för Smulan och gänget på Skogtorpet.

Klicka på bilden så kommer du dit.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar